gårdagens gaddningar.

ska jag vara helt ärlig så orkade jag inte, jag städade lägenheten ist, för det behövdes verkligen!
här såg ju ut som fan och hans gamla farmor, inte konstigt man inte vill vara hemma :S
och eftersom ingen städar åt en så får man göra de själv (:

tatuerade Jesse igår, fixade till hennes fot.
inte jag som gjort den, bara fixade till den (: och byggde ut!

före:





efter:




och sen så hade hennes dotter Julia skrivit sitt namn för första gången.. så det tatuerade vi in också (:






hejdå. ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

hejsan mitt namn är therese tycker du gör himla fina tatueringar, undrar lite om du gör det på personer som du inte känner eller är släkt med. skulle gärna vilja ha ett hjärta på min handled ca 2-5 cm stort bara konturer om man säger så vad skulle de hamna på i pris om du gjorde de ? och var tatuerar du någon stans.

min mejl är: [email protected]

svara gärna

mvh

therese

2011-02-03 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0