piercing och gadd.

Idag började min dag med att träna en snabb sväng innan jag skulle till malmö för att handla för mitt presentkorb jag fick av min syster och hennes sambo (: ett presentkort på entré.. hittade inget direkt.. bara två halsband som gick på ca 118 kr.. och så fick dann resten.. för han ville ha en tjocktröja som han hittat.. så han betalade 17 kr för den :) billigt och bra haha xD
åkte till triangeln för att få min efterlängtade julklapp av Danuel ((: <3
och de fick jag.. hade lagom tur också.. för kom dit så hade hon sjukt mycket att göra så frågade hon om jag kanske kunde ta det imorgon.. som vände jag mig mot danne och sa de.. sen i nästa andetag så sa hon att hon skulle ha en kunde om ca 2 min och kommer inte hon så kunde hon ta mig.. och så kom kundens kompis och bad om att få flytta tiden för att hon var och tatuerade sig.. så sa piercaren att hon inte kunde pierca henne när hon precis tatuerat sig för att hon skulle redan ha fullt upp med att sköta tatueringen.. så det blev ingen OCH VEMS TUR BLEV DE DÅ? :D:D jo miiiin! :D:D:D happyface. tack älskling  ♥♥♥

lagom hemma till halv 6 (skulle tatuera kl 6)
så kom Martin (:

här är resultatet.



piercingen.



bilder på halsbandet kommer sen en annan gång :D



hejdå. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0