fullbokad helg (:

Denna helgen har det varit mycket..
Fredag:

Fredagen började med tatuering (:


och såhär blev den, inte så bra bild!
glömde ta bild, och bad henne (: men får fixa en bättre sen kanske (:

men nog om de (: stack hem till Skinner och Natha senare på kvällen och hade mysigt,
blev lite dricka med Danne, Natha, skinner, Johan, Fidde, Sebbe, Emelie, Juden och Shistoffa.
sen så stack vi flickor till valvet som INTE ville släppa in mig för jag glömt min plånbok hemma, så vi vandrade hem och hämtade den sen så gick vi ner till valvet igen i REGNET!! ):
så jag kunde bevisa ATT JAG FAKTISKT FYLLER 21 ):ser jag så liten ut ):
ja lagom berusad vandrade jag hem vid 10 över tre, kom i säng vid halv 4!

Lördag
sen 1 ½ timme sen ringde sanne vid lite över 5 då var de dax att gå upp för då var de ullared med Sanne och Mona xD forfarande berusad gick jag ner TRÖTT som ett as, i bilen
sen somnade jag igen haha, vaknade när vi var på Ullareds parkering och det var ljust ute, sköönt!
sen var vi där och lallade hela jävla dagen, körde hem igen vid 4. så jag slocknade någon timme igen på vägen hem.
sen väl hemma, började vi göra oss i ordning för utgång i kristianstad, det vara bara på de igen ((:
men skoj hade vi , hemma vid 3 tiden på natten.
fyy vad jag var trött. ): slocknade typ dirr.

Söndag

vaknade vid kvart över 12 på eftermiddagen av att Fiffi ringde och tyckte att jag skulle komma och hålla henne sällskap, så tog på min onepiece och tog mina ullaredspåsar och åkte upp till henne för hade köpt en massa bebissaker till henne. (:
och orkade inte leta upp allt så tog med mig alla påsar haha xD
senare på kvällen blev de mat hemma hos Mattias och Cissi. mys.

Måndag
idag har det inte hänt för mycket, tatuerade tompa bara.. (:
resultat på de kommer här.



efter de så kom Sonny hem, då var det direkt upp till gymmet!

nu är det bara att kötta xD har tävling och magrutor till sommaren.. känns som om att jag kommer tat förlora men jag prova iallafall, om inte annat måste jag träna bort tjockimagen ihihih! fast att dne är mysig ibland så klarar jag mig bättre utan den. nyttig mat och träning!!! SCORE!!




can't take this anymore ): really hate it.
sorry.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0